Ostatnio podczas przygotowywania do upgrejdu infrastruktury VMwarowej znalazłem problem w klastrze vRLI (vRealize Log Insight 4.5):

Rozwiązanie okazało się trywialne. Takie jak restart haslo do konta root.
Potrzebne kroki:
- Wylącz maszyne wirtualną w kliencie:

- Wejdz w opcje “Edit settings” w Web Cliencie ( tak masz racje udytuje to w starszej wersji klienta bo w HTML5 dla vSPhere 6.5.0 potrzebne opcje nie pojawiają się w GUI.

3. Po otwartciu opcji maszyny wirtualnej idz do: vApp Options > rozwin opcje “Properties” > znajdz klucz vm.rootpw > wyedytuj go i wpisz nowe hasło > Zapisz i wlącz maszyne

Po zalogowaniu do serwera hasło jest ustawione dokladnie takie jakie ustawilismy w kluczu Gratuluje :):

Dodatkowo przy okazji przywróciliśmy komunikacje w klastrze:

zródło:
- Reset the Root User Password – link
Informacje o nowych artykułach, świecie wirtualizacji i "cloud computingu" prosto na Twojego maila:
Dodam Cię do listy mailowej, z której możesz wypisać się w dowolnym momencie (jeden klik.) | Polityka Prywatności
















