Scenariusz jest taki że z przyczyn jeszcze, których wyjaśniam nie mogę podłączyć się do NSX Managera po kliencie POSTMAN (lub jakimkolwiek innym) aby wykonać operacje na API. Ciągle pomimo poprawnego hasła jest błąd 403.
Na tą chwilę ustaliłem iż nawet bezpośrednio z maszyny nie wszystkie API calle są wykonywane.
Log na samym NSX mangerze jest dostępny jest po wejściu bezpośrednio na “shella”, które nie jest bezpośrednio dostępny. Można go jednak włączyć tutaj :
Zapytania API logowane są do pliku “localhost_access_log.*”
* – to data z jakiego dnia jest LOG
- /usr/appmgmt-webserver/logs/localhost_access_log.* lub
- /usr/nsx-tcserver/logs/
Przykład użycia:
Jeśli chciałbyś być na bieżąco i budować swoją wiedzę razem zemną w tematach IT dodaj się do listy mailowej . Co jakiś czas będę podsyłał Tobie informacje co się dzieje na blogu, podcascie “Z Pasją o IT” i w świecie cloud computingu, którym także się zajmuję. Masz jakieś pytania lub myślisz że moglibyśmy zrobić coś razem ? daj znać!
Dodam Cię do listy mailowej, z której możesz wypisać się w dowolnym momencie (jeden klik.) | Polityka Prywatności