Generowanie LOGów dla supportu HCXa na przykładzie HCXa w Azure VMware Solution

Artykuł powstała dokumentując graficznie instrukcje w dokumentacji jako że robiłem to już niestety kilkukrotnie. Logi tego typu można generować zarówno po części cloudowej HCXa jak i po stronie connectora.

 

Logujemy się najpierw do konsoli graficznej https://X.X.0.9 (jesli logi chcemy uzuskać z HCXa cloudowego) podając IP w AVSie. W zależności od Twojej obecnej konfiguracji Twoim kontem może być cloudadmin@vsphere.local albo jeśli zintegrowałem wcześniej vCenter z zewnętrznym active directory to będzie konto domenowe.

 

Dalej wchodzimy w sekcje Administration > Troubleshooting > Download Log Bundles. Zaznaczamy logi, które potrzebujemy lub o które poprosił support i zaczynamy generować logi po przyciśnięciu przycisku REQUEST.

 

Generowanie linka do ściągnięcia może zająć parę minut. Można zaparzyć przy tym kawę 🙂

I tak po paru minutach oczom naszym pojawi się napis “Download” z którym dalej już będziemy wiedzieli, co zrobić 🙂

 

Dobrego dnia 🙂

 

Jeśli chciałbyś być na bieżąco i budować swoją wiedzę razem zemną w tematach IT dodaj się do listy mailowej ? TUTAJ ? . Co jakiś czas będę podsyłał Tobie informacje co się dzieje na blogu i w świecie cloud computingu, którym także się zajmuję.

Masz jakieś pytania lub myślisz, że moglibyśmy zrobić wspólny projekt razem ? daj znać!

 

Informacje o nowych artykułach, świecie wirtualizacji i "cloud computingu" prosto na Twojego maila:

Dodam Cię do listy mailowej, z której możesz wypisać się w dowolnym momencie (jeden klik.) | Polityka Prywatności